ECOLOGICAL AND AESTHETIC EDUCATION STUDENT YOUTH IN THE UK
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6605Abstract
Basic characteristics, principles of Environmental and Aesthetic education through art in Great Britain are examined.
Downloads
Metrics
References
Локшина О. Старша школа в Європі: сучасний контекст. // Шлях освіти. - 2003. - №2. - С. 21-24.
Миропольська Н.Є. та ін. Художня культура світу: Європейський культурний регіон. — К.: Вища школа, 2001. - С. 101-105.
Саймон Б. Общество и образование. - М.: Прогресс, 1989. - С.7.
Стихи матушки Гусыни: Сб. / Сост. Демурова Н.М. На англ. яз. С избр. рус. переводами. - М.: Радуга, 1988. - 684 с.
Харламов И.Ф. Педагогіка. - М.: Высшая школа, 1990.
Концепція неперервної екологічної освіти в Україні // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. - 1995. - №14.
Enviromental Education module Н Biological Diversity for secondary Education. - UNESCO-UNEP, International Enviromental Education Programme (IEEP), 1995. - 156 p.
Catton W.R., Danlap R.E. Enviromental sociology: A new paradigm // Amer. Sociologies. - 1978.
Read Herbert. Education through art. London, 1958. - 328 p.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 Ya.A. Slavska
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.