HARMONIZATION OF INTELLECTUAL AND EMOTIONAL IN IMPROVING LESSON EFFICIENCY IN THE MODERN SCHOOL

Authors

  • N.Ye. Fedorinova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6606

Abstract

The article deals with possibilities of interaction of intellectual and motional factors of the modern lesson in providing quality education for students.

Downloads

Metrics

PDF views
74
Abstract views: 96 / PDF downloads: 74

References

Беляева Л.А. Проблема понимания в педагогической деятельности. - Екатеринбург, 1995.

Закирова А.Ф. Понятийная база современной педагогики // Педагогика. - 2001. -№ 7.

Коменский Я.А. Избранные педагогические сочинения. - М.: Учпедгиз, 1955.

Крупская Н.К. Избранные педагогические произведения. - М.: Просвещение, 1965.

Щукина Г.И. Проблема познавательного интереса в педагогике. - М.: Педагогика, 1971.

Published

12-06-2008

How to Cite

Fedorinova, N. (2008). HARMONIZATION OF INTELLECTUAL AND EMOTIONAL IN IMPROVING LESSON EFFICIENCY IN THE MODERN SCHOOL. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 20, 331–338. https://doi.org/10.31812/educdim.6606

Issue

Section

Articles