DIDACTIC CONDITIONS OF INFORMATION USE COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN SECONDARY SCHOOL

Authors

  • D.V. Shiyan

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6610

Keywords:

1

Abstract

The didactic conditions of terms informational-communicative technologies’ usage in the educational-training process of a general school is examined in the article and generalized the existing experience.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 129 / PDF downloads: 87

References

Гергей Т., Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы эффективного применения компьютера в учебном процессе // Вопросы психологии. - 1985. - № 6.- С.35 - 43.

Голівер Н.О. Дидактичні умови використання комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Волин, держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2005. - 20 с.

Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. - М.: Педагогика, 1988. - 192 с.

Каблов В. Ф., Самойлов Л. П., Тышкевич В. Н., Приходько Е. А. Организация учебно-познавательной деятельности студентов технического вуза в условиях личностно ориентированного образования. Монография. Волгоград: РПК “Политехнйк”, 2003. - 238 с.

Published

13-06-2022

How to Cite

Shiyan, D. (2022). DIDACTIC CONDITIONS OF INFORMATION USE COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN SECONDARY SCHOOL. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 20, 348–353. https://doi.org/10.31812/educdim.6610

Issue

Section

Articles