DIDACTIC CONDITIONS OF INFORMATION USE COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN SECONDARY SCHOOL
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6610Keywords:
1Abstract
The didactic conditions of terms informational-communicative technologies’ usage in the educational-training process of a general school is examined in the article and generalized the existing experience.
Downloads
Metrics
References
Гергей Т., Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы эффективного применения компьютера в учебном процессе // Вопросы психологии. - 1985. - № 6.- С.35 - 43.
Голівер Н.О. Дидактичні умови використання комп’ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Волин, держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2005. - 20 с.
Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. - М.: Педагогика, 1988. - 192 с.
Каблов В. Ф., Самойлов Л. П., Тышкевич В. Н., Приходько Е. А. Организация учебно-познавательной деятельности студентов технического вуза в условиях личностно ориентированного образования. Монография. Волгоград: РПК “Политехнйк”, 2003. - 238 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 D.V. Shiyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.