DIDACTIC FUNDAMENTALS OF TEACHING RHETORIC IN HIGHER EDUCATION EDUCATIONAL PEDAGOGICAL INSTITUTIONS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6643Keywords:
1Abstract
In the article the basic approaches are defined and analyzed, the main didactic and specific principles which define modern sense of process of rhetoric training in the institute and provide its efficiency.
Downloads
Metrics
References
Пионова Р.С. Педагогика высшей школы: Учебное пособие / Р.С.Пионова. - Минск.: Выш. шк., 2005. — 303 с.
Бондар B.L Дидактика: Підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - К.: Либідь, 2005. - 264 с.
Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы: Учебно-методическое пособие. - М.: Высшая школа, 1980. - 368 с.
Бабанский Ю.К. Педагогика. - М.: Просвещение, 1988. - 478 с.
Дьяченко В.К. Дидактика. Т.1. - М.: Народное образование, 2006. - 400 с.
Юцявичене П.А.Теория и практика модульного обучения. Каунас: Швиеса, 1989. - 272 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 N.B. Holub
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.