THE ROLE OF FOREIGN LANGUAGE PROFESSIONALLY ORIENTED IN FORMATION OF SELF-LEARNING SKILLS IN OF STUDENTS OF THE PEDAGOGICAL UNIVERSITY

Authors

  • I.V. Dorokhina

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6645

Abstract

The article deals with the problem of defining the contribution of foreign language professionally oriented to forming self-directed learning skills of Pedagogical University students.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 69

References

Занюк С.С. Психологія мотивації: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. - 304 с.

Лейтес Н.С. Способности: труд и талант. - М.: Знание, 1961. - 32 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1977. - 304 с.

Молибог А .Г. Вопросы научной организации педагогического труда в высшей школе. - Минск: Высшая школа, 1975. - 82 с.

Напольнова Т.В. Познавательные задачи в обучении русскому языку. Под ред. И.Я. Лернер. - М.: Просвещение, 1968. - 52 с.

Тихомиров O.K. Структура мыслительной деятельности человека. - М.: Изд-во МГУ, 1969. - 304 с.

Published

01-09-2008

How to Cite

Dorokhina, I. (2008). THE ROLE OF FOREIGN LANGUAGE PROFESSIONALLY ORIENTED IN FORMATION OF SELF-LEARNING SKILLS IN OF STUDENTS OF THE PEDAGOGICAL UNIVERSITY. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 21, 93–98. https://doi.org/10.31812/educdim.6645

Issue

Section

Articles