ПИТАННЯ САМООЦІНКИ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • О.В. Малихін

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6668

Анотація

The article reveals the role and influence of self-evaluation in the process of organizing and realizing self directed learning activities by students of higher teacher training institutions.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 55

Посилання

Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание. М.: Прогресс, 1986.- 422 с.

Краткий психологический словарь / Под общ. Ред. A.B. Петровского, М.Г. Ярошевского. Ростов-на-Дону, 1998. - 512 с.

Петровский A.B., Ярошевский М.Г. Основы теоретической психологии. М.: ИНФРА-М, 1998. - 528 с.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Малихін O. (2008). ПИТАННЯ САМООЦІНКИ В КОНТЕКСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Educational Dimension, 21, 199–209. https://doi.org/10.31812/educdim.6668

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають