DIDACTIC FUNDAMENTALS OF THE COGNITIVE ORGANIZATION STUDENT ACTIVITIES

Authors

  • T.A. Sadova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6684

Abstract

In article the interrelation educational and knowledge activity of the students is opened, the features of educational activity of the students from positions activity approach are determined.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 79 / PDF downloads: 69

References

Корольчук М.С. Психофізіологія діяльності. - К.: Ельга, Ніка-Центр, 2003. - 400 с.

Ляудис В .Я. Методика преподавания психологии. - М.: Изд-во УРАО, 2000. - 128 с.

Педагогика /Под ред. Пидкасистого П.И. - М.: Пед. об-во России, 1998.-640 с.

Подласый И. Педагогика: Новый курс: В 2 кн. - Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. - М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2002. - 576 с.

Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. - 437 с.

Published

01-09-2008

How to Cite

Sadova, T. (2008). DIDACTIC FUNDAMENTALS OF THE COGNITIVE ORGANIZATION STUDENT ACTIVITIES. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 21, 250–255. https://doi.org/10.31812/educdim.6684

Issue

Section

Articles