ЗНАЧЕННЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • О.М. Ткаченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6691

Анотація

This article defines the role of ethnopedagogical competence in the development of a teacher's professionalism and emphasizes the importance of this type of pedagogical competence in the professional growth of a future specialist in the sphere o f education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 33

Посилання

Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: Історико-методологічні та теоретичні аспекти. - К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. - 243 с.

Зеер Э.Ф., Павлова A.M., СыманюкЭ.Э. Модернизация профессионального образования: компетентностный подход. - М.: Московский психолого-социальный институт, 2005. - 216 с.

Кукушин В. С., Столяренко Л. Д. Этнопедагогика и этнопсихология. - Ростов-на-Дону, Феникс, 2000. - 444 с.

Маркова А. К. Психологические критерии и ступени профессионализма учителя // Педагогика. - 1995. - № 6. - С. 55-63.

Маркова А. К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя // Советская педагогика. - 1990. - № 8. - С. 82-88.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Ткаченко, О. (2008). ЗНАЧЕННЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Educational Dimension, 21, 288–293. https://doi.org/10.31812/educdim.6691

Номер

Розділ

Статті