METHODS OF OBSERVATION OF LANGUAGE PHENOMENA IN TRAINING PHONETICS AT THE PROFILE LEVEL
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6713Abstract
The article investigates the problem of using the observation method in learning linguistic phenomena on the professionally orientated level of teaching the Ukrainian phonetics.
Downloads
Metrics
References
Бєляєв О.М. Сучасний урок української мови: Навчально-методичний посібник. - K.: Рад. шк., 1981. - 177 с.
Горюшкіна О.М. Лінгводидактичні засади навчання української мови в старших класах природничо-математичного профілю: Монографія. - Луганськ: Альма-матер, 2004. - 362 с.
Караман С.О. Методика навчання української мови в гімназії: Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти. - K.: Ленвіт, 2000. - 272 с.
Сухомлинський В.О. Відповідність методів навчання змісту і меті уроку // Рад. шк. - 1959. - № 11. - С. 9-12.
Текучев A.B. Методика русского языка в средней школе. Учебник для студентов пед. институтов. - Изд. 3-є, перераб. - М.: Просвещение, 1980. - 414 с.
Тихоша В.І. Програми для шкіл (класів) з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій гуманітарного профілю. Рідна мова. 8-11 класи. // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях, колегіумах. 2003. - № 3. - С. 178-203.
Чавдаров С.Х. За активізацію та удосконалення методів навчання // Рад. шк. - 1959. - № 8. - С. 29-41.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 Z.P. Bakum
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.