ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Г.М. Удовіченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6718

Анотація

The article deals with some actual problems concerning the formation of a future teacher’s professional values in the process of humanitarian subjects learning.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 59 / PDF downloads: 38

Посилання

Державна національна програма “Освіта”: Україна XXI столітгя. К.: Райдуга, 1994. - 62 с.

Бех І.Д. Виховання особистості. У 2 кн. Кн.2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади: Навчально-методичний посібник. - К.: Либідь, 2003. - 344 с.

Здравомыслов А.Г. Потребности, интересы, ценности. - М.: Политиздат, 1986. - 223 с.

Лернер И .Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.

Сейтешев А.П. Пути воспитания профессиональной направленности учащихся и молодых рабочих. - М., 1974. - С. 79-87.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Удовіченко H. (2008). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Educational Dimension, 21, 351–357. https://doi.org/10.31812/educdim.6718

Номер

Розділ

Статті