ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • В.В. Іванова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6744

Анотація

The individual tasks as a method of forming creative abilities of future mathematics teachers are being considenred in the article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 129 / PDF downloads: 43

Посилання

Кирсанов А.А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема / А.А.Кирсанов. - Казань, 1982 г. - 124 с.

Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы / Е.А.Климов. - Изд-во Казанского ун-та, 1969. - 274 с.

Петровский А.В. Вопросы истории и теории психологии. Избранные труды / А.В. Петровский. - М.: Педагогика, 1984. - 272 с.

Downloads

Опубліковано

01-09-2008

Як цитувати

Іванова V. (2008). ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Educational Dimension, 21, 481–486. https://doi.org/10.31812/educdim.6744

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають