IMPLEMENTATION OF SIMULATION-ROLE TRAINING IN CLASSES IN FOREIGN LANGUAGES IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS

Authors

  • K.H. Vyshnevskaya Kryvyi Rih Economic Institute of KNEU named after V. Hetman

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6798

Abstract

In article problems of use imitation-role training on employment on foreign language in the higher school are considered

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 55

References

Кондрашова Л.В.,Виевська М.Г., Савченко Л.А. Имитационноигровое обучение в высшей школе. - Кривой Рог, 2001. - 167 с.

Концепция коммуникативного обучения иноязычной культуре и средней школе: Пособие для учителя/ Под ред. Е.И. Пассова, В.В. Царьковой. - М.: Просвещение, 1993. - 312 с.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К.: Рад. школа, 1989. - 109 с.

Контроль в обучении иностранным языкам в средней школе / Ред. сост. В.А. Слободчиков. - М.: Просвещение, 1986. - 111 с.

Published

16-10-2008

How to Cite

Vyshnevskaya, K. (2008). IMPLEMENTATION OF SIMULATION-ROLE TRAINING IN CLASSES IN FOREIGN LANGUAGES IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Educational Dimension, 22, 217–222. https://doi.org/10.31812/educdim.6798

Issue

Section

Formation of professional competence of future teachers in the process of their