S. FERNE: LABOR PRINCIPLE AND MODERN REFORM SCHOOLS

Authors

  • O.V. Guryanova Kirovohrad State Pedagogical University named after V. Vynnychenko

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6803

Abstract

In the article paid a regard to labour principle of education of S. Frene. Recommendations are expressed in relation to the use of him at modern Ukrainian school.

Downloads

Metrics

PDF views
69
Abstract views: 88 / PDF downloads: 69

References

Френе С. Избр. пед, соч. - М.: Прогрес, 1990. - 398 с.

Растригіна А.М. Педагогіка свободи: Методологічні та соціально-педагогічні основи: Монографія. - Кіровоград: Імекс ЛТД, 2002. - 104 с.

Кемінь Г.М. Розвиток ідей „нового виховання" у західноєвропейській педагогіці (кін. XIX - сер. XX ст): Дис... канд. пед. наук. - Луганськ, 2004. - 214 с.

Барило O.A. Ідеї вільного виховання в реформаторській педагогіці кінця XIX - першої третини XX ст.: Дис... канд. пед. наук. - K., 2004. - С. 25.

Гончаренко С. Український педагогічний словник. - K.: Либідь, 1997. - 376 с.

Джуринский А.Н. История образования и педагогической мысли: учеб. для студ. в.у.з. - М.: Владос-пресс, 2004. - 256 с.

Лемківський В.М. Історія педагогіки. Вид. 2-е. Підручник. - K.: Центр навч. літ., 2006. - 318 с.

Історія педагогіки. Посібник. За ред А.Б. Рацула. - Кіровоград, Імекч ЛТД, 2003. - 298 с.

Вульфсон Б.Л. Вступительная статья // Френе С. Избр. пед. соч. - М., 1990. - С. 16-18.

Ю.Гур'янова О.В. Організація навчально-виховного процесу комерційних училищах України (1894 - 1920рр.) Дис... канд. пед. наук. - Кіровоград, 2007. - С.13-17

Гур’янова О.В. У пошуках школи майбутнього // Рідна школа. - 2007. - № 4. -С. 26 .

Калініченко Н.А. Трудова підготовка учнів сільської школи в Україні. Друга половина XIX - XX століття: Монографія. - Кіровоград: Імекс ЛТД, 2007.- 86 с.

Published

16-10-2008

How to Cite

Guryanova, O. (2008). S. FERNE: LABOR PRINCIPLE AND MODERN REFORM SCHOOLS. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 22, 223–229. https://doi.org/10.31812/educdim.6803

Issue

Section

Ways to improve the labor training of students of secondary schools