БАГ АТОАСПЕКТНІСТЬ І МОДЕРНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В РАМКАХОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ

Автор(и)

  • А.В. Літягіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6841

Ключові слова:

Bologna process, educational policy, personality-oriented paradigm, experience, verbal environment, self-détermination, behavioural science, responsibility, priorities in communication, art of teaching

Анотація

The main aspects of educational-upbringing process in the university within personality orientedparadigm are described in détails in the articleю

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 35

Посилання

БорісоваН.В. Можливість розвитку самореалізації особи що вчаться із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій в умовах особового орієнтованого навчання // www.mgopu.ru/journal/04/borisova.htm.

Волкова A.A., Дімітрова Л.В.. Психологія і педагогіка. - Ростов-на-Дону.: «Фенікс», 2005. - 242 с.

Краснов Ю.Е. Стратегічні орієнтири розвитку вищої освіти і місце університету в системі утворення країн світу // www.charko.narod.ru.

Мінкина H.A. Виховання відповідальністю. - M.: «Вища школа», 1990. - 144 с.

Плігин А. Концепція і особово орієнтована технологія навчання іноземним мовам // www.ps507.edusite.ru/p4.html.-H lalign=center>

Подласьій И.П. ГІедагогика. - M.: Висшєє образованіє,2006. - 540 с.

Рувінський Л.И. Методика виховної роботи. - M.: «Освіта», 1989. - 334 с.

Сельовко Г. Зун,суд і діагностика // www.urg/issue/?action=topic&t.

Downloads

Опубліковано

15-12-2008

Як цитувати

Літягіна A. (2008). БАГ АТОАСПЕКТНІСТЬ І МОДЕРНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В РАМКАХОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ПАРАДИГМИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ. Educational Dimension, 23, 75–85. https://doi.org/10.31812/educdim.6841

Номер

Розділ

Статті