BAG ATO-ASPECT AND MODERNIZATION OF EDUCATIONAL OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES IN FRAMEWORK OF PERSONALITY-ORIENTED PARADIGM IN TECHNICAL HIGH SCHOOL

Authors

  • A.V. Lityahina ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6841

Keywords:

Bologna process, educational policy, personality-oriented paradigm, experience, verbal environment, self-détermination, behavioural science, responsibility, priorities in communication, art of teaching

Abstract

The main aspects of educational-upbringing process in the university within personality orientedparadigm are described in détails in the articleю

Downloads

Download data is not yet available.

References

БорісоваН.В. Можливість розвитку самореалізації особи що вчаться із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій в умовах особового орієнтованого навчання // www.mgopu.ru/journal/04/borisova.htm.

Волкова A.A., Дімітрова Л.В.. Психологія і педагогіка. - Ростов-на-Дону.: «Фенікс», 2005. - 242 с.

Краснов Ю.Е. Стратегічні орієнтири розвитку вищої освіти і місце університету в системі утворення країн світу // www.charko.narod.ru.

Мінкина H.A. Виховання відповідальністю. - M.: «Вища школа», 1990. - 144 с.

Плігин А. Концепція і особово орієнтована технологія навчання іноземним мовам // www.ps507.edusite.ru/p4.html.-H lalign=center>

Подласьій И.П. ГІедагогика. - M.: Висшєє образованіє,2006. - 540 с.

Рувінський Л.И. Методика виховної роботи. - M.: «Освіта», 1989. - 334 с.

Сельовко Г. Зун,суд і діагностика // www.urg/issue/?action=topic&t.

Published

15-12-2008

Issue

Section

Articles

How to Cite

BAG ATO-ASPECT AND MODERNIZATION OF EDUCATIONAL OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN FOREIGN LANGUAGE CLASSES IN FRAMEWORK OF PERSONALITY-ORIENTED PARADIGM IN TECHNICAL HIGH SCHOOL. (2008). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 23, 75-85. https://doi.org/10.31812/educdim.6841