FORMING READINESS TEACHERS OF PRIMARY CLASSES TO THE USED INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF TEACHING
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6906Keywords:
interactive technologies of teaching, sub'ekt-sub'ekome relationAbstract
In this article author examines the state and problems of forming readiness teachers of primary classes to the used interactive technologies of teaching.
Downloads
Metrics
References
Кларин М.В. Инновации в обучении: Метафори и модели: Анализ зарубежного опыта / М.В. Кларин. - М.: Наука, 1997. - 83 с.
Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. -К.: Видавництво А.С.К., 2004. - 192 с.
Панченков А. Обучение в действии: как организовать подготовку учителей к применению иятерактивных технологий обучения / А. Панченков, О. Пометун, Т. Ремех. - К.: А.П.Н., 2003. - 72 с.
Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О. Пометун, Л. Пироженко. - К., 2002. - 135 с.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии / Г.К.Селевко. - М.: Народное образование, 1998. - 360 с.
Хуторской А.В. Современная дидактика / А.В. Хугорской. - С.-Петербург, 2001. - 533 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 L.E. Byekirova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.