FORMING READINESS TEACHERS OF PRIMARY CLASSES TO THE USED INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF TEACHING

Authors

  • L.E. Byekirova Crimean State Engineering Pedagogical University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6906

Keywords:

interactive technologies of teaching, sub'ekt-sub'ekome relation

Abstract

In this article author examines the state and problems of forming readiness teachers of primary classes to the used interactive technologies of teaching.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Кларин М.В. Инновации в обучении: Метафори и модели: Анализ зарубежного опыта / М.В. Кларин. - М.: Наука, 1997. - 83 с.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. -К.: Видавництво А.С.К., 2004. - 192 с.

Панченков А. Обучение в действии: как организовать подготовку учителей к применению иятерактивных технологий обучения / А. Панченков, О. Пометун, Т. Ремех. - К.: А.П.Н., 2003. - 72 с.

Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О. Пометун, Л. Пироженко. - К., 2002. - 135 с.

Селевко Г.К. Современные образовательные технологии / Г.К.Селевко. - М.: Народное образование, 1998. - 360 с.

Хуторской А.В. Современная дидактика / А.В. Хугорской. - С.-Петербург, 2001. - 533 с.

Published

23-06-2009

Issue

Section

Theoretical foundations of higher school pedagogy

How to Cite

FORMING READINESS TEACHERS OF PRIMARY CLASSES TO THE USED INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF TEACHING. (2009). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 25, 100-106. https://doi.org/10.31812/educdim.6906