НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6970Ключові слова:
dialogue training, collective field of consciousness, construct subjective image of the object of cognition, thinkingАнотація
The article deals with the essence of a dialogue training, developing of thinking and brisking up the pupils' training-cognitive activity.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Матюшкин А.М. Психологическая структура, динамика и развитие познавательной активности / А.М. Матюшкин // Вопросы психологии. - 1982. - №4. - С. 5-17.
Франселла Ф. Новий метод исследования личности. / Ф. Франселла, Д. Баннистер. - М.: Прогресе, 1987. - 236 с.
Завантаження
Опубліковано
23-06-2009
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.V. Morozov

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 537-544. https://doi.org/10.31812/educdim.6970