Improvisation as a means of student creative potential development
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7009Keywords:
improvisation, dance, self-expression, development, creative potentialAbstract
In the article examined possibility of using the technique of improvisation as developing force, as the meaning of development creative potential of students. as possibilities of transformation previous experience in the new style. Accent belongs on the improvisation technique, which allows to set with itself and outward things to new. realized and more active relations.
Downloads
Metrics
References
Никітін В.Ю. Композиція уроку і методика викладання модерн-джаз танцю / Вадим Юрійович Никітін. - Москва: Один з кращих, 2006. - 253 с.
Никітін В.Ю. Модерн-джаз танець. Етапи розвитку. Метод Техніка / Вадим Юрійович Нікітін. - Москва: Один з кращих, 2004. - 414 с., іл.
Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: [підручник] / Л.Г. Подоляк, В.І. Юрченко. - [2-е вид.]. - К.: Кармеза, 2008. - 352 с.
Шарікон Д.І. Класифікація сучасно! хореографії / Д.І. Шаріков. - К.: Видавець Карпенко В.М., 2008. - 168 с.
Contact quarterly: а vehicle for moving ideas. Biannual journal of dance and improvisation winte/spring 2007. - Vol. 32 NO. 1. - p. 40-46.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 T.M. Kostenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.