Criteria for evaluation of the professional activity of the future leader of the dance collection
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7016Abstract
This article discusses the problems of diagnosing students' knowledge. Criteria for assessing knowledge, described the stages of the experiment, derived percentages of knowledge of students before and after the experiment.
Downloads
Metrics
References
Кривохижа А.М. Гармонія танцю: [навчально-методичний посібник] / А.М. Кривохижа. - Кіровоград: РВЦКДПУ ім. В. Винниченка, 2005. - 92 с.
Кухарев Н.В. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества. / Н.В. Кухарев, В.С. Решетько - Мозырь, 1998. - 98 с.
Рейзенкінд Г.Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті / Т.Й. Рейзенкінд. - Кривий Ріг: КДПУ, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003
Сучасні шкільні технології / [упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц]. - [2-ге вид., стереотипне]. - К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. - Ч. І. - 112 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 K.Yu. Markina
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.