КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ

Автор(и)

  • К.Ю. Маркіна Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7016

Анотація

This article discusses the problems of diagnosing students' knowledge. Criteria for assessing knowledge, described the stages of the experiment, derived percentages of knowledge of students before and after the experiment.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 64 / PDF downloads: 33

Посилання

Кривохижа А.М. Гармонія танцю: [навчально-методичний посібник] / А.М. Кривохижа. - Кіровоград: РВЦКДПУ ім. В. Винниченка, 2005. - 92 с.

Кухарев Н.В. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества. / Н.В. Кухарев, В.С. Решетько - Мозырь, 1998. - 98 с.

Рейзенкінд Г.Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті / Т.Й. Рейзенкінд. - Кривий Ріг: КДПУ, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003

Сучасні шкільні технології / [упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц]. - [2-ге вид., стереотипне]. - К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. - Ч. І. - 112 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2009

Як цитувати

Маркіна K. (2009). КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ. Educational Dimension, 26, 218–223. https://doi.org/10.31812/educdim.7016

Номер

Розділ

Статті