Pedagogical principles of professional training of designers

Authors

  • R.O. Pylnik Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7028

Keywords:

design, designer, art competence

Abstract

The forming sense of art disciplines as a part of future designers' professional teaching has in tn anah sed in the article.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 44

References

Антонович Є. Теорій і методика дизайну в контексті розвитку концепції сучасного національного дизайну / Є. Антонович // Педагогіка вищої та середньої школи: [зб. наук. праць]. - Спеціальний випуск. Мистецько-педагогічна освіта: проблеми та перспективи. - Кривий Ріг: КДПУ, 2005. - № 13. - С. 3-8.

Гарен Э. Проблемы итальянского Возрождений / Э. Гарен. - М.: Прогресс, 1986. - 392 с.

Крвавич Д. Дизайнерська освіта в Україні і європейський контекст / Д. Крвавич // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Художня освіта [зб. наук. праць]. - Львів: Світ, 2001. - С. 325-328.

Крававич Д. Мистецька освіта в Україні на сучасному етапі / Д. Крвавич // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти. - Львів: Каменяр, 1999. - С. 166-171.

Мигаль С. Львівська дизайнерська школа: становлення, проблеми, перспективи / С. Мигаль // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Художня освіта: [зб. наук, праць]. - Львів: Світ, 2000. - C. 387-393

Прусак В. Сучасна дизайнерська освіта: досвід проблеми / В. Прусак // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Художня освіта: [зб. наук. прань]. - Львів: Світ, 2000 - С. 354-364

Рубцов А.П. Вітчизняний дизайн: концепція розвитку / А.П. Рубцов, В.О. Свірко, В.В. Сьомкін // Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції: [зб. наук, праць]. - Інститут реклами, 2004. - № 3. - С. 234-243.

Published

14-12-2009

How to Cite

Pylnik, R. (2009). Pedagogical principles of professional training of designers. Educational Dimension, 26, 281–286. https://doi.org/10.31812/educdim.7028

Issue

Section

Articles