ПРОБЛЕМА ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ З РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Д.А. Пляко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7029

Ключові слова:

module, module estimation, module teaching rich in content module, rating, module-rating checking system

Анотація

The article is devoted to the problem of effective application of the module teaching with the rating checking system of knowledges.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Болонський процес у фактах і документах (Сорбопна-Болоньл-Салаианка-Прага-Бврлін) і [упорядники: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубікко, І.І. Бабим]. - Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім В. Гнатюка, 2003. - 52 с.

Закон України "Про вищу освіту ".

Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затверджене наказам Міносвіти України від 02.06.93 р. - №161.

Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів вищих навчальних закладів, затверджене наказом Міносвіти України від 15.07.96 р. -№ 245

Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців, затверджене наказам Міносвіти і неуки України від 23.01.04 р. - № 46

Текст Болонской декларации. - Интернет-ресурс: http //donetsk. ua /Rosxian/bologna.html.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2009

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ПРОБЛЕМА ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ З РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 26, 286-290. https://doi.org/10.31812/educdim.7029

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають