Discipline “Design of advertisement” in the Art pedagogical education

Authors

  • V.V. Tomashevskiy Kryvyi Rih State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7039

Keywords:

advertisement, design advertisement

Abstract

In article Is considered the questions of the role and place of the disciplines "Design of advertisement" in the learning process of the art-graphic department of Kriviy Rig pedagogical university.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 54

References

Джефкінс Ф. Реклама: [практичний посібник] / Ф. Джефкінс. К.: Т-во "Знання". 2001. - 465 с.

Лифинцев Н.А. Реклама теоретико-методологический аспект (опыт теоретического исследования). [учебно-методическое пособие] / Н.Л. Лифинцев, С.Н. Лифинцев, Т.Н. Воронина - К.: ЛДПР, 2002. - 62 с.

Программа дисциплины "Основы дизайна" дія инженерно-технических высиаа учебных заведен. [сост. Семкин В.В]. - К., 1989. - 21 с.

Семкин В.В. Дизайн и реклама / В.В. Семкин. - К.: ИППР, 2002. - 33 с.

Published

14-12-2009

How to Cite

Tomashevskiy, V. (2009). Discipline “Design of advertisement” in the Art pedagogical education. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 26, 336–340. https://doi.org/10.31812/educdim.7039

Issue

Section

Articles