Pedagogical technologies of design-advertiser design culture formation
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7046Abstract
The article is the part of complex research on development of organizational mechanisme of adjusting of society of 21th item. In the article pedagogical experience of author is analysed in the contenc of forming of project culture of personality. In the article the examples of tasks are presented as elements of educational and educate process of the indicated orientation in institutes (on specialities there is a "design", "advertising" and the method of their conducting a teacher is described.
Downloads
Metrics
References
Кравцов А.О. Воспитание творческих установок как составляющая становления проектной культуры субъектов образовательного процесса // Инновации и образование. Сборник материалов конференции. Серия "Symposium", выпуск 29. СПб.: Санкт-Петербургское философское общество, 2003. С.324-330
Полат Є. Метод проектів / http://www.iteach.ru'met/metodika/a_2wn3.php
Розенсон И. Основы теории дизайна. / И. Розенсон. - СПб.: Питер, 2006. - 219 с.
Ромат С. Основи реклами: Навч.пос. / Е. Ромат- К.: Студцентр, 2006. - 288 с.
Стэнли Э. Партии. Управление проектами. - М.: Діалектика, 2007. - 368 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 N.S. Udris
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.