Monitoring of creative personality development in art education

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7049

Abstract

In the article is given it a shot determination of the issue of the day and possibilities of monitoring in the update of the system of artistic education on principles of personality-oriented, system-project, approaches to organization of educational process.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Кондрашова Л.В. Превентивна педагогіка. [навчальний посібник) / Лідія Валентинівна Кондрашова. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - 304 с.

Мистецптво у розвитку особистості: Монографія / Н.Г. Ничкало, І.Я. Зязюн, О.П. Рудницка та ін. [за ред. Н.Г. Ничкало]. - Чернівці: Зелена Буковина, 2006. - 224 с.

Потемкина О.Ф. Психологический аналіз рисунка и текста / О. Потемкина, Е. Потемкина. - СПб.: Речь, 2006. - 524 с.

Published

14-12-2009

Issue

Section

Articles

How to Cite

Monitoring of creative personality development in art education. (2009). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 26, 378-383. https://doi.org/10.31812/educdim.7049

Most read articles by the same author(s)