STRATEGY OF INFORMATION IMPLEMENTATION METHODOLOGY TECHNOLOGIES IN THE LEARNING PROCESS

Authors

  • N.O. Poberezhna

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7101

Keywords:

information technologists, independently, model utilization information machines, cognitive component, competition

Abstract

In this article ways of readiness of the future teachers to use of competition technologies in education process are considered.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 51

References

Биконя О.П. Взаємозв'язок усного та писемного мовлення навчаїпц студентів-економістів з використання сучасних інформаційних технологій (на матеріалі ділової англійської мови) / О.П. Биконя // Теоретичні питанні культури, освіти та виховання: [36. наук, праць]. - Вип. 21. - Київ- Видавничий центр КНЛУ, НИАУ, 2002. - С. 37-40.

Вергун Л.О. Можливості використання мультимедійних програм у навчанні англійської мови студентів. - Л.О. Вергун / 2010. - http://ua.text.cont.lib/124559.html.

Зайцева Е.Н. Информационно-обучающая среда как средство развития самостоятельной работы студентов при обучении иностранному языку / Е.Н. Зайцева Автореферат дисс., Ярославль: Изд-во Ярославского ГПУ, 2003. - 23 с.

Мадзігон В.М. інформатизація в контексті демократичної освіти // Розвиток педагогічної і психологічної освіти в Україні 1992-2002 / В.М. Мадзігон Збірник наукових праць до 10-річчя АГГН України. - Ч.1. - Харків: «ОВС» 2002. - 640 с.

Intel-обучение для будущего при поддержке Microsoft® . http://www.inteltcach.ru

Published

05-05-2010

How to Cite

Poberezhna, N. (2010). STRATEGY OF INFORMATION IMPLEMENTATION METHODOLOGY TECHNOLOGIES IN THE LEARNING PROCESS. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 27, 221–228. https://doi.org/10.31812/educdim.7101

Issue

Section

Theoretical foundations of higher school pedagogy