FOLLOW-UP IN EDUCATION OF RESPONSIBILITY IN SENIOR PRESCHOOL AND JUNIOR SCHOOLCHILDREN
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7145Keywords:
1Abstract
The author describes the issues of effective implementation of continuity in the education of responsibility for children in preschools and primary schools.
Downloads
Metrics
References
Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / [наук. ред. та упор. О.Л. Кононко]. - К.: Світич, 2008. - 430 с.
Басюк Н.А. Формування почуття відповідальності у молодших школярів: автореф. дис. ... на здобуття наук, ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.07 «Теорія та методика виховання» / Н.А. Басюк. - К., 2005. - 2 1 с.
Бех І.Д. Виховання особистості: [навч.-метод, пос.]: у 2 кн. / Іван Дмитрович Бех. - К.: Либідь, 2003. - Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. - 344 с.
Кондратенко Р. В. Різні підходи до визначення змісту та структури відповідальності / Р.В. Кондратенко // Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук, праць; [за ред. В.К. Буряка]. - Кривий Ріг: КДПУ, 2005. - Вип. 12. - С. 190-198.
Ладивір С. Внутрішній світ дитини як проекція життєдіяльності / Світлана Ладивір // Дошкільне виховання. - 2006. - № 5. - С. 4-6.
Обухова Л.Ф. Детская психология: теории, факти, проблеми / Людмила Филипповна Обухова. - М.: Тривола, 1995. - 360 с.