PSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES OF GROUP WORK OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7149Abstract
The article is dedicated to the psychological-didactic peculiarities of pupils' group work at primary school, in particular to the specificity of its using on the basis of taking into account younger schoolchildren's age and individual peculiarities.
Downloads
Metrics
References
Виноградова М. Д., Первин И. Б. Коллективная познавательная деятельность и воспитание пшольников. - М.: Просвещение, 1977. - 160 с.
Вихрущ А., Вихрущ В. Психолого-педагогічні передумови оптимального сполучення індивідуальних та колективних форм учбової діяльності молодших школярів // Молодший школяр: проблеми розвитку. Матеріали науково-методичної конференції «Розвиток особистості молодших школярів у навчально-виховному процесі». - Івано-Франківськ. - «Плай». 2006. - С. 5-9.
Задоя Е.С. Дидактические условия организации групповьіх форм учебной работы шестилетних первоклассников: Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. / Киев, 1989. - 25 с.
Морозов А.В. Деловая психология: Учебник для студентов вьісших учебнмх заведений. Издание 3-є дополненное и переработанное. - М.: Академический проект, 2005. - 1040 с.
Пометун О.І. Інтрактивні технології навчання: Наук.-метод, посібн. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко; за ред. О.І. Пометун. - К.: АСК., 2006. - 192 с.
Римашевская Л.С. Технология развития навьїков сотрудничества у старших дошкольников. Учебно-методическое пособие. - М.: Центр педагогического образования, 2007. - 112 с.
Скрипченко Н.Ф., Кочіна Л.П., Підгорна Н.І. Заняття з дітьми, які не відвідують дошкільних закладів і підготовчих класів загальноосвітніх шкіл. Методичні рекомендації. Частина І. - К .: Рад. школа, 1985. - 72 с.
Хуторской А.В. Современная дидактика: Учебник для вузов. - СПБ.: Питер, 2001. - 544 с.
Цукерман Г.А. Зачем детям учиться вместе? - М.: Знание. 1985. - 80 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2010 L.M. Shevchuk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.