TO THE PROBLEM OF IMPROVING TEACHER TRAINING

Authors

  • M.H. Krylovets

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7179

Abstract

An improving process of the future teachers training increases the effectiveness only under the condition of making important changes in the quality of teacher training.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 38

References

Бричок Б. П. Самостійна робота студентів у вищій школі: Методичні рекомендації / Бричок Б. П. - Рівне.: РДГУ, 2005. - 36 с.

Костенко М.А. Проблема формування творчої особистості майбутнього в /М. А. Костенко //Проблеми сучасного мистецтва і культури: теоретичні і методичні засади професійної освіти: 36. наук, праць. - Київ: Науковий світ, 2001. - С. 88-93.

Кондратова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської дії ності. /Л. В. Кондратова. - К.: Вища школа, 1987. - 55 с.

Лисенко А.Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А.Ф. Линенко //Педагогіка і психологія. - 1995. - № 1/6. - С. 125-132.

Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: Підр. для студ. педагог, факультетів / О.Я. Савченко. - К.: Абрис, 1997. - 416 с.

Сарсенбаева Б.И. Психологическая подготовка будущих учителей к профессиональной деятельности / Б.И. Сарсенбаева // Педагогика. - 2005. - № 2. - С. 47-54.

Сисоєва С. О. Сучасні аспекти професійної підготовки вчителя / С.О. Сисоєва // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 4. - С. 60-66.

Система педагогічної освіти та педагогічні інновації: Аналітичне дослідження.: Полтава-Київ: ПОІППО. - 2003. - 102 с.

Сметанський М.І. Шляхи удосконалення педагогічної підготовки майбутніх учителів / М.І. Сметанський // Шлях освіти. - 2002. - № 4. - С. 36-40.

Сухомлинская О.В. Учитель в современном мире и его роль в демократизации обраразования: Учеб. пособие / Сухомлинская О. В. - К,: КГПИ. 1990. - 82 с.

Хомич Л.О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Л.О. Хомич. -К .: Магістр-S,1998. - 200 с.

Published

20-12-2010

How to Cite

Krylovets, M. (2010). TO THE PROBLEM OF IMPROVING TEACHER TRAINING. Educational Dimension, 28, 272–276. https://doi.org/10.31812/educdim.7179

Issue

Section

Primary school teacher training: experience, problems, prospects