Методологічна культура вчителя: проблеми формування та розвитку

Автор(и)

  • Лідія Володимирівна Вознюк Communal Higher Educational Institution "Dnipropetrovsk Oblast Institute of Postgraduate Pedagogical Education ". , Коммунальное высшее учебное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования » , Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v49i0.1177

Ключові слова:

методологічна культура вчителя, професійна компетентність, система післядипломної педагогічної освіти, неперервна педагогічна освіта

Анотація

Стаття присвячена проблемам формування та розвитку методологічної культури вчителя. Розглядається питання забезпечення неперервності у післядипломній педагогічній освіті. Методологія дослідження представлена характеристикою основних підходів до розвитку методологічної культури вчителя. Представлено наукові дослідження щодо розвитку методологічної культури учителя в системі післядипломної освіти. Розкрито значущість формування методологічної культури вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти. Визначено взаємозв’язок між післядипломної освітою та рівнем методологічної культури вчителя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лідія Володимирівна Вознюк, афіліація Communal Higher Educational Institution "Dnipropetrovsk Oblast Institute of Postgraduate Pedagogical Education "., Коммунальное высшее учебное заведение «Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования », Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Бех І. Д. Компетентнісний підхід у сучасній освіті [Електронний ресурс] / І. Д. Бех. – Режим доступу : http//www.ipv.org.ua/component/article/ 8-beh /56-2012-09-04-22-32-01 html.

Дубасенюк О. А. Формування методологічної культури молодого дослідника у процесі його наукового становлення у сфері педагогіки / О. А. Дубасенюк // Професійна освіта : педагогіка і психологія / [за ред. Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало]. –Київ, 2009. – Вип. XІ. – С. 67-74.

Кабанов П. Г. Вопросы совершенствования методологической культуры педагога Электронный ресурс] / П. Г. Кабанов. – Режим доступа : httpwww.asf.ruPublmonogrsoderz.html.

Клокар Н. І. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу : [монографія] / Н. І. Клокар. – К. : [б.в], 2010. –528 с.

Олійник В. В. Проблеми та шляхи розвитку системи післядипломної педагогічної освіти України в сучасному полікультурному суспільстві / В. В. Олійник // Вища освіта України. – 2009. – № 4. – С. 24-34.

Післядипломна освіта в умовах євроінтеграції : сутність, зміст, технології, готовність до змін : [навчально-методичний посібник] / Л. П. Пуховська, М. В. Артюшина, В. Г. Базелюк, П. В. Лушин, О. С. Снісаренко, Л. П. Сніцар, В. Т. Солодков. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 122 с.

Пометун О. Теорія та практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Бібліотека з освітньої політики. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

Фурман А. В. Методолог-професія майбутнього / А. В. Фурман // Психологія і суспільство. – 2016. – № 1. – С. 16-40.

Якухно І. І. Наукові основи інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти : [монографія] / І. І. Якухно. – Житомир : Полісся, 2010. – 524 с.

Stoof A.The bound ary approach of competence : a constructive is taid for under standing and using the concept of competence / А. Stoof, R. L. Martens, J. J. G. Merriënboer, T. J. Bastiaens // Human Resource Development Review. –2002. – № 1. – P. 345-365. DOI: https://doi.org/10.1177/1534484302013005

Завантаження

Опубліковано

17-02-2017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати