Критерії формування художньо-професійних знань та умінь у студентів на заняттях з елементів дпм засобами новітніх методів і технологій

Автор(и)

  • Микола Миколайович Крижановський Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • Фурман Олександр Іванович Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1284

Ключові слова:

методи, технології, дидактична модель, художньопрофесійна підготовка, компоненти, критерії, чинники, формування

Анотація

У статті розглядаються критерії формування художньо-професійних знань та умінь у студентів технолого-педагогічних спеціальностей на
заняттях з елементів ДПМ за допомогою сучасних методів і технологій. Показано, як новітні методи і технології суттєво впливають на рівень 
розвитку в студентів художньо-професійних знань та умінь на заняттях з елементів ДПМ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Микола Миколайович Крижановський, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    Старший викладач 

  • автор Фурман Олександр Іванович, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    Старший викладач 

Посилання

Асессоров А. И. Формирование профессиональной культуры будущих специалистов-дизайнеров в вузе : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / А. И. Асессоров. – Нижний Новгород, 2009. – 20 с.

Валькова Н. П. Культурно-эстетический смысл и профессиональные основы художника-конструктора : дисс. … канд.

искусствоведения : 17.00.06 / Валькова Нина Петровна. – Ленинград, 1985. – 160 с.

Веслополова Г. Н. Профессиональная деятельность как основа формирования модели архитектора : дисс. ... канд. Архитектуры Галина Николаевна Веслополова. – Москва, 1995. – 202 с.

Качуровская Н. М. Формирование профессиональной культуры будущих специалистов-архитекторов в образовательном процессе вуза : дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Качуровская Наталья Михайловна. –

Курск, 2005. – 183 с.

Киреенко В. И. Психология способностей к изобразительной деятельности / В. И. Киреенко. – Москва :

Искусство, 1959. – 304 с.

Матвеева Т. А. Мозаика и резьба по дереву / Т. А. Матвеева. – Москва : Высш. шк., 1989. – 142 с.

Техника художественной эмали, чеканки и ковки : [учеб. пособие] / А. В. Флеров, М. Т. Демина, А. Н. Елизаров, Ю. А Шеманов. – Москва : Высш. шк., 1986 – 191 с.

Техническое творчество учащихся : [пособие для учителей и руководителей кружков : из опыта работы] / [сост. П. Н. Андрианов]. – Москва : Просвещение, 1986. – 128

Завантаження

Опубліковано

18-04-2017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Критерії формування художньо-професійних знань та умінь у студентів на заняттях з елементів дпм засобами новітніх методів і технологій. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 48-56. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1284

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають