Використання веб-квест технологій у вищий школі при підготовці майбутніх фахівців

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1286

Ключові слова:

веб-квест, технологія, інтерактивні технології, майбутні фахівці

Анотація

У статті розкрито поняття «веб-квест» технології і обґрунтовано її як дидактичну структуру, в рамках якої викладач формує пошукову діяльність студентів, задає параметри цієї діяльності й визначає її часові межі. При цьому викладач перестає бути «джерелом знань», створює необхідні умови для пошуку інформації, а студенти перетворюються з пасивних об’єктів навчальної діяльності в її активних суб’єктів. Веб-квест є інтерактивним процесом, у ході якого студенти виявляють мотиви до самостійного здобуття необхідних знань.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лариса Олексіївна Савченко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    Доктор педагогічних наук, доцент 

Посилання

Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. Т. 2 / Г. К. Селевко. – Москва : НИИ школьных технологий, 2010. – 816 с.

Савченко Л. О. Використання мультимедійних засобів навчання в підготовці майбутніх учителів технологій / Л. О. Савченко // Підготовка фахівців інженерно-педагогічних спеціальностей : досвід, проблеми, перспективи : Наук.-практ. семінар (м. Тернопіль, 18 квітня 2013 р.) : матер.сем. – Тернопіль, 2013. – С. 93–96.

Хуторской А. В. Системнодеятельностный подход в обучении : [научно-методическое пособие] / А. В. Хуторской. – Москва : Эйдос; Издательство Института образования человека, 2012. – 63 с. – (Серия : Новые стандарты).

Short E. The Concept of Competence : Its Use and Misuse in Education / Е. Short // Journal of Teacher Education. – 1985. – Vol. 36. – #2. DOI: https://doi.org/10.1177/002248718503600202

Завантаження

Опубліковано

18-04-2017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Використання веб-квест технологій у вищий школі при підготовці майбутніх фахівців. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 67-74. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1286