Роль засобів візуалізації у самостійній роботі студента-філолога

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1288

Ключові слова:

самостійна робота студента-філолога, засоби візуалізації, Internet-ресурси, мультимедіа, презентації, відеоматеріали, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

Стаття присвячена визначенню ролі засобів візуалізації у самостійній роботі студента-філолога. У ній зроблено спробу узагальнити досвід використання традиційних та нових засобів візуалізації, пов’язаних з впровадженням інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес. Основна увага звернена на важливість комп’ютерної грамотності
студентів, їх вміння користуватися Internet-ресурсами, мультимедіа, вміння робити презентації та підкріплювати самостійну роботу аудіо- та відеоматеріалами.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лариса Борисівна Стрюк, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    Кандидат філологічних наук, професор

Посилання

Барабанова Г. В. Когнітивна візуалізація іншомовного професійно орієнтованого тексту в навчальних цілях / Г. В. Барабанова // Вісник ЛНУ ім. Тараса Шевченка. – 2013. – № 9 (268). – Ч. 2. – С. 251–257.

Житєньова Н. В. Сутність візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова // Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. – 2013. – Вип. 19. – С. 18–21. – (Серія : Педагогіка).

Макарова Е. А. Визуализация как интроекция смыслообразов в ментальное пространство личности : [монография] / Е. А. Макарова. – Москва : Спутник+, 2010. – 170 с.

Тхорів Н. М. Використання програми Microsoft Office PowerPoint для візуалізації навчального матеріалу з філологічних дисциплін / Н. М. Тхорів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2013. – Вип. 36. – С. С. 430–433.

Завантаження

Опубліковано

18-04-2017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати