Адаптація і толерантність в екстремальних ситуаціях

Автор(и)

  • Валентина Миколіївна Вакуленко Donetsk Region Institute of Postgraduate Pedagogical Education , Донецкий областной институт последипломного педагогического образования , Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1292

Ключові слова:

соціальна адаптація, толерантність, актуалізація, стрес, стресова ситуація, стратегія толерантної поведінки

Анотація

Автором досліджено роль адаптації та толерантності в умовах екстремальної ситуації, в самопізнанні, самореалізації творчих потенціалів людини, що важливо в процесі соціалізації особистості. Аналізується сутність поняття «стрес», «соціально-педагогічна адаптація», називаються фактори, що сприяють появі стресу, розглядаються стратегії толерантної поведінки. 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Валентина Миколіївна Вакуленко, афіліація Donetsk Region Institute of Postgraduate Pedagogical Education, Донецкий областной институт последипломного педагогического образования, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    Доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Две трети украинцев пережили стресс – исследование [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://health.unian.net/country/1233432-dve-tretiukraintsev-perejili-stress-issledovanie.html

Казміренко В. П. Програма дослідження психосоціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В. П. Казміренко // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 6 – С. 76–78.

Маклаков А. Г. Общая психология : [учебник для вузов] / А. Г. Маклаков. – Санкт– Петербург : Питер, 2006. – 583 с.

Сельє Г. Стресс без дистрессу / Г. Сельє. – Москва : Прогресс, 1992. – 165 с.

Щербатых Ю. В. Психология стресса / Ю. В. Щербатых. – Москва : Академия, 2005. – 250

Завантаження

Опубліковано

18-04-2017

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи