Роль принципів наступності і перспективності в організації безперервної освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1301

Ключові слова:

безперервність, безперервна освіта, мета безперервної освіти, особливість безперервної освіти, наступність, перспективність, наступність як дидактичний принцип, умови реалізації наступності в безперервній освіті

Анотація

У статті автор розглядає поняття «безперервна освіта», визначає її мету, етапи безперервної освіти, проводить теоретичний аналіз досліджень феномена «безперервна освіта», визначає особливості безперервної освіти,  прослідковує взаємозв’язок принципів наступності та перспективності в системі безперервної освіти, аналізує сучасні тлумачення принципів наступності та перспективності в навчанні, визначає їх сутність та роль в організації освітнього процесу, умови реалізації принципу наступності в освітньому процесі; подальше дослідження зазначеної проблеми буде пов’язуватись із забезпеченням наступності, перспективності передшкільної освіти як складової безперервної системи освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Вікторівна Ковшар, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    Доктор педагогічних наук, доцент 

Посилання

Богуш А. М. Вектор наступності державних стандартів дошкільної та початкової освіти / А. М. Богуш // Дошкільне виховання. – 2012. – № 7. – С. 21–23.

Вашуленко М. С. Навчання грамоти в підготовчих класах /М. С. Вашуленко, Н. Ф. Скрипченко. – Київ : Радянська школа, 1982. – 174 с.

Венгер Л. А. Формирование психических действий и умственное развитие ребёнка / Л. А. Венгер // Обучение и развитие младших школьников : материалы межреспубликанского симпозиума / [под ред. Г. С. Костюка]. –Киев : Типолитография КВИРТУ, 1970. – С. 182–186.

Енциклопедія освіти / Академія пед. наук України; [гол. ред. В. Г. Кремень]. – Київ : Хрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Закон України «Про освіту» // Голос України. – 1996. – 25 квітня.

Ковшар О. Значення процесу наступності для розвитку освіти / О. Ковшар // Формування особистості дошкільника засобами освітніх технологій : Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Кривий Ріг, 11–12 жовтня 2012 р.) : матер. конф. – Кривий Ріг, 2012. – С. 15–20.

Кремень В. XXI сторіччя : нова освітня політика / В. Кремень // Дошкільне виховання. – 2003. – № 1. – С. 3–5.

Кустов Ю. А. Место и роль преемственности в педагогике высшей школы / Ю. А. Кустов // Современная высшая школа. – 1988. – № 1. – С. 63– 76.

Люблинская А. А. Психологические основы школьной зрелости / А. А. Люблинская // Формирование школьной зрелости ребенка. – Таллин, 1982. – С. 151–155.

Огнев’юк В. О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку : [монографія] / В. О. Огнев’юк. – Київ : Знання України, 2003. – 450 с.

Ожегов С. И. Словарь русского языка / С. И. Ожегов. – Москва : Русский язык, 1986. – 798 с.

Философский энциклопедический словарь / [гл. ред. Л. Ф. Ильичев.]. – Москва : Сов. энциклопедия, 1983. – 840 с.

Завантаження

Опубліковано

18-04-2017

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Роль принципів наступності і перспективності в організації безперервної освіти. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 176-185. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1301