Методико-праксіологічні підходи до організації самоосвітньої діяльності суб’єктів навчання в системі вищої та післядипломної освіти

Автор(и)

  • Аліна Вікторівна Бугра Kryvy Rih National University , Криворожский национальный университет , Криворізький національний університет
  • Олександр Андрійович Коновал Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml https://orcid.org/0000-0002-0984-0722 (неавтентифікований)
  • Тетяна Іванівна Туркот Kherson Academy of Continuing Education , Херсонская академия непрерывного образования , Херсонська академія неперервної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1310

Ключові слова:

вища освіта, компетентнісний підхід, особистіснодіяльнісний підхід, особистісно-орієнтований підхід, післядипломна освіта, ресурсний підхід, рефлексивний підхід, управління, організація

Анотація

У статті здійснено аналіз змісту методико-праксіологічних (компетентнісного, особистісно-діяльнісного, особистісно-орієнтованого, акмеологічного, ресурсного та рефлексивного) підходів до організації самоосвітньої діяльності суб’єктів навчання, обґрунтовано необхідність їх реалізації в сучасному освітньо-інформаційному середовищі вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Аліна Вікторівна Бугра, афіліація Kryvy Rih National University, Криворожский национальный университет, Криворізький національний університет

    Кандидат педагогічних наук, асистент

  • автор Олександр Андрійович Коновал, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    Доктор педагогічних наук, професор 

  • автор Тетяна Іванівна Туркот, афіліація Kherson Academy of Continuing Education, Херсонская академия непрерывного образования, Херсонська академія неперервної освіти

    Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року // Урядовий кур’єр. – 2013. – № 117. – С. 11–13.

Бугра А. В. Дидактичні засади індивідуалізації самостійної навчальної діяльності з математичних дисциплін студентів вищих технічних навчальних закладів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.09 / Бугра Аліна Вікторівна. – Тернопіль, 2016. – 298 с.

Губа Н. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. В. Губа // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 2 (59). – С. 100–110.

Гуревич Р. С. Готовність до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у педагогічній діяльності як основа компетентності учителя / Р. С. Гуревич // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського, 2006. – № 16. – С. 222–225. – (Серія : Педагогіка і психологія).

Давыдова Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов // Післядипломна освіта в Україні. – 2009. – № 2. – С. 39-43.

Кічук Н. В. Компетентність саморозвитку майбутнього фахівця : особистісноорієнтовані технології у вищій школі / Н. В. Кічук // Науковий вісник Миколаївського державного університету. Педагогічні науки : зб. наук. праць. – 2006. – Вип. 12. – Т. 1. – С. 80–87.

Ключові компетентності для навчання протягом життя – Європейська довідкова рамка / Затверджена рекомендацією Європейського парламенту та Європейської ради про ключові компетентності для навчання протягом життя (2006/962/ЄС) // О. Я. Савченко. Дидактика початкової освіти : [підручник]. – Київ : Грамота, 2012. – С. 461–470.

Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів : теоретико-методологічний аспект : [монографія] / О. В. Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.

Рахимов А. З. Педагогическая акмеология : наука о закономерностях достижения профессиональной вершины / А. З. Рахимов. – Уфа : Баш. ГПУ, 1999. – 246 с.

Сулим І. Ф. Методологічні засади організації самостійної роботи студентів педагогічних коледжів США / І. Ф. Сулим // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського : зб. наук. праць. –2005. – № 15. – С. 116–119. – (Серія : Педагогіка і психологія).

Шарко В. Д. Рефлексивний підхід до організації навчання як умова саморозвитку вчителя в умовах неперервної освіти / В. Д. Шарко // Метода : зб. наук. праць. – Херсон, 2007. – С. 32–40.

Завантаження

Опубліковано

18-04-2017

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного п

Як цитувати

Методико-праксіологічні підходи до організації самоосвітньої діяльності суб’єктів навчання в системі вищої та післядипломної освіти. (2017). Педагогіка вищої та середньої школи, 50, 257-268. https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1310

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають