ДУАЛІЗМ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ – ОДНЕ З ПЕРСПЕКТИВНИХ ДЖЕРЕЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ

Автор(и)

  • О. Ф. Надтока Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1974

Ключові слова:

державний освітній стандарт, дуалізм географії, якість географічної освіти, курикулум

Анотація

У статті розглянуто питання перспективної видозміни географічної компоненти державних освітніх стандартів шляхом виокремлення нової освітньої галузі – «Географія». Ці підходи розглядаються з позицій дуалізму шкільної географії й обов’язкового врахування як фізико-географічної, так і економіко-географічної складових цього предмета.

Ключові слова: державний освітній стандарт, дуалізм географії, якість географічної освіти, курикулум.

 

 

The article examines the prospective modification of geographic components of state educational standards, by providing the educational field – «Geography». These approaches are considered from the standpoint of dualism school of geography and required consideration of both the physical and geographical, and economic and geographic components of the subject.

 

Keywords: state educational standards, dualism of geography, the quality of geographical education, kurykulum.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

30-10-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

ДУАЛІЗМ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ – ОДНЕ З ПЕРСПЕКТИВНИХ ДЖЕРЕЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 363-368. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1974