ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – УМОВА ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1980Ключові слова:
вища освіта, гармонізація, емоційний фактор, інтелектуальний фактор, інформаційні технології навчанняАнотація
У статті розглянуто актуальні проблеми використання інформаційних технологій в процесі здобуття вищої освіти. Здійснено спробу визначення умов гармонізації інтелектуального й емоційного факторів навчання.
Ключові слова: вища освіта, гармонізація, емоційний фактор, інтелектуальний фактор, інформаційні технології навчання.
Urgent problems of the use of information technologies in the process of education obtaining have been vied in the article. Attempt to define the conditions of harmonization of intellectual and emotional factors of education has been made.
Key words: higher education, harmonization, emotional factor, intellectual factor, informative technologies of education.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. Є. Берека

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.