ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТА ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1981Ключові слова:
краєзнавча робота, загальноосвітня школа, розвиток учнівАнотація
У статті проаналізовано можливості шкільного краєзнавства у гармонізації емоційного та інтелектуального розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. З’ясовано, що через взаємодію з довкіллям у дітей відбувається процес формування наочного, конкретно-образного та абстрактного мислення.
Ключові слова: краєзнавча робота, загальноосвітня школа, розвиток учнів.
In the article possibilities of school study of a particular region are analysed in harmonization of emotional and intellectual development of students of general schools. It was found out that through cooperating with an environment for children a forming process goes evident, concretely-vivid and abstract thought.
Key words: regional work, general school, development of students.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. С. Бугрій

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.