ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КОНКРЕТНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • В. І. Бурак Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1982

Ключові слова:

методика навчання фізики, інтелектуальний розвиток, емоційно вмотивований розвиток

Анотація

У статті розкрито ефективність поєднання інтелектуального та емоційного розвитку студентів у процесі освоєння методики навчання конкретних тем шкільного курсу фізики, у тому числі засобами рольової дидактичної гри, яка проводиться під час тренувального уроку і передбачає виконання одним із студентів ролі вчителя, а іншими – ролі учнів.

Ключові слова: методика навчання фізики, інтелектуальний розвиток, емоційно вмотивований розвиток.

 

 

Revealed the effectiveness of the unity of intellectual and emotional development of students in the process of developing methods of teaching specific topics of school physics course, including by means of a didactic role play, when during a training lesson, one student plays the role of the teacher and the rest - the role of students.

 

Key words: Physics learning, intellectual development, emotional motivated development.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

27-10-2012

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КОНКРЕТНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 407-413. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1982