СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ І МОЛОДІ ЯК ШЛЯХ ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О. Д. Вєтрова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1983

Ключові слова:

особистість, обдарованість, обдарована дитина, соціально-педагогічний супровід, діяльність

Анотація

У статті розглядається проблема здійснення соціально-педагогічного супроводу обдарованих дітей і молоді в навчальних закладах як шлях гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання.

Ключові слова: особистість, обдарованість, обдарована дитина, соціально-педагогічний супровід, діяльність.

In the article the problem of realization of socialpedagogical accompaniment of the gifted children and young people is examined in educational establishments as a way of harmonization of intellectual and emotional factors of studies.

Key words: personality, gift, gifted child, socialpedagogical accompaniment, activity.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

27-10-2012

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ І МОЛОДІ ЯК ШЛЯХ ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 414-421. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1983