ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ Й ЕМОЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1989Ключові слова:
мотивація навчальної діяльності, рівні мотивації, прояви мотивації, фактори мотивації навчальної діяльностіАнотація
У статті розглянуто теоретичні основи мотивації навчальної діяльності, визначено рівні, етапи, якості, вияви мотивів навчальної діяльності.
Ключові слова: мотивація навчальної діяльності, рівні мотивації, прояви мотивації, фактори мотивації навчальної діяльності.
Theoretical bases of motivation of educational activity are considered. Levels, stages, qualities, displays of reasons of educational activity, are certain.
Key words: motivation training, motivation level, manifestations of motivation, factors of motivation training.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
27-10-2012
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 К. Ф. Мусаєв

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ Й ЕМОЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 446-451. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1989