ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • О. Б. Потапенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004

Ключові слова:

моральна особистість, споріднене виховання, вдячність

Анотація

У статті розглянуто філософсько-педагогічні концепції виховання моральної особистості, розроблені українськими мислителями другої половини XVIII століття, та перспективи їх практичного використання на сучасному етапі.

Ключові слова: моральна особистість, споріднене виховання, вдячність.

 

 

The article deals with the philosophical and pedagogical concept of moral personality education, developed in the second half of XVIII century, as well as prospects for their practical use at present.

 

Key words: moral identity, akin to training, thanks.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

28-10-2012

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 543-547. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004