ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004Ключові слова:
моральна особистість, споріднене виховання, вдячністьАнотація
У статті розглянуто філософсько-педагогічні концепції виховання моральної особистості, розроблені українськими мислителями другої половини XVIII століття, та перспективи їх практичного використання на сучасному етапі.
Ключові слова: моральна особистість, споріднене виховання, вдячність.
The article deals with the philosophical and pedagogical concept of moral personality education, developed in the second half of XVIII century, as well as prospects for their practical use at present.
Key words: moral identity, akin to training, thanks.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
28-10-2012
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Б. Потапенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 543-547. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.2004