Компоненти термінологічної компетентності студентів лісотехнічних спеціальностей.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2356Ключові слова:
термінологічна культура, термінологічний потенціал особистості, термінологічна обізнаність, термінологічна грамотність, термінологічна компетентністьАнотація
Гриджук О. Є. Компоненти термінологічної компетентності студентів лісотехнічних спеціальностей.
У статті розкрито сутність понять термінологічна культура, термінологічний потенціал особистості, термінологічна компетентність та окреслено їх компоненти, необхідні для навчання майбутніх фахівців лісопромислового комплексу. Названо ознаки сформованої термінологічної культури фахівця, про належний рівень якої можна говорити лише за умови повного використання термінологічного потенціалу особистості. У термінологічному
потенціалі майбутнього фахівця виокремлено три рівні: рівень термінологічної обізнаності; рівень термінологічної грамотності; рівень термінологічної компетентності. Термінологічна компетентність розглядається як складник мовнокомунікативної компетентності студентів.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Оксана Євгенівна Гриджук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.