Компоненти термінологічної компетентності студентів лісотехнічних спеціальностей.

Автор(и)

  • Оксана Євгенівна Гриджук Національний лісотехнічний університет України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2356

Ключові слова:

термінологічна культура, термінологічний потенціал особистості, термінологічна обізнаність, термінологічна грамотність, термінологічна компетентність

Анотація

Гриджук О. Є. Компоненти термінологічної компетентності студентів лісотехнічних спеціальностей.

У статті розкрито сутність понять термінологічна культура, термінологічний потенціал особистості, термінологічна компетентність та окреслено їх компоненти, необхідні для навчання майбутніх фахівців лісопромислового комплексу. Названо ознаки сформованої термінологічної культури фахівця, про належний рівень якої можна говорити лише за умови повного використання термінологічного потенціалу особистості. У термінологічному
потенціалі майбутнього фахівця виокремлено три рівні: рівень термінологічної обізнаності; рівень термінологічної грамотності; рівень  термінологічної компетентності. Термінологічна компетентність розглядається як складник мовнокомунікативної компетентності студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Оксана Євгенівна Гриджук, афіліація Національний лісотехнічний університет України

    кандидат філологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Компоненти термінологічної компетентності студентів лісотехнічних спеціальностей. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 12-17. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2356