Концепція підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти (школа – ВНЗ – підприємство)

Автор(и)

  • Микола Іванович Ступнік , , ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Володимир Станіславович Моркун , , ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Зінаїда Павлівна Бакум , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Вікторія Василівна Ткачук , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2382

Ключові слова:

підготовка гірничого інженера, система неперервної освіти, етапи підготовки гірничого інженера, організація профорієнтаційної роботи, фахова підготовка, адаптація гірничих інженерів на підприємстві

Анотація

Ступнік М. І., Моркун В. С., Бакум З. П., Ткачук В. В. Концепція підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти (школа – ВНЗ – підприємство).

У статті розроблено концепцію підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти. Визначено етапи означеної підготовки: загальноосвітній заклад, вищий навчальний заклад, підприємство. Обґрунтовано значення профорієнтаційної роботи, дидактичні засади фахової підготовки майбутніх інженерів в умовах сучасного вишу, а також порушено проблеми адаптації випускників гірничих факультетів на підприємстві.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Микола Іванович Ступнік, афіліація , , ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор технічних наук, професор

  • автор Володимир Станіславович Моркун, афіліація , , ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор технічних наук, професор

  • автор Зінаїда Павлівна Бакум, афіліація , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор педагогічних наук, професор

  • автор Вікторія Василівна Ткачук, афіліація , , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    викладач

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Концепція підготовки гірничого інженера в системі неперервної освіти (школа – ВНЗ – підприємство). (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 34-43. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2382