Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту

Автор(и)

  • Анжеліка Анатоліївна Татарнікова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2383

Ключові слова:

арт-менеджмент, професійна компетентність з арт-менеджменту, компетентнісний підхід,, студентоцентрований підхід, фахова підготовка студентів музичних спеціальностей

Анотація

Татарнікова А. А. Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту.

У статті на основі аналізу й узагальнення концептуальних підходів зарубіжних та українських науковців щодо сутності навчальних програм з арт-менеджменту, а також модернізації мистецької освіти, обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту. Продемонстровано значущість професійної підготовки студентів музичних спеціальностей як майбутніх арт-менеджерів, розкрито дидактичний потенціал провідних принципів і засобів компетентнісного й студентоцентрованого підходів щодо її організації й оцінки якості прикінцевих результатів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Анжеліка Анатоліївна Татарнікова, афіліація Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 43-49. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2383