Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2383Ключові слова:
арт-менеджмент, професійна компетентність з арт-менеджменту, компетентнісний підхід,, студентоцентрований підхід, фахова підготовка студентів музичних спеціальностейАнотація
Татарнікова А. А. Педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту.
У статті на основі аналізу й узагальнення концептуальних підходів зарубіжних та українських науковців щодо сутності навчальних програм з арт-менеджменту, а також модернізації мистецької освіти, обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту. Продемонстровано значущість професійної підготовки студентів музичних спеціальностей як майбутніх арт-менеджерів, розкрито дидактичний потенціал провідних принципів і засобів компетентнісного й студентоцентрованого підходів щодо її організації й оцінки якості прикінцевих результатів.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Анжеліка Анатоліївна Татарнікова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.