Міждисциплінарний підхід при структуруванні змісту гуманітарних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2397Ключові слова:
міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, міждисциплінарний зміст, гуманітарна освіта, гуманітарні дисципліни, гуманітарне навчання, структуруванняАнотація
Устінова В. О. Міждисциплінарний підхід при структуруванні змісту гуманітарних дисциплін.
Стаття присвячена вивченню особливостей застосування міждисциплінарного підходу у процесі структурування змісту гуманітарних дисциплін. Для досягнення поставленої мети використано такі загальнонаукові методи, як аналіз і порівняння педагогічних джерел з проблеми дослідження; узагальнення і синтез наукового знання щодо особливостей реалізації міждисциплінарного підходу. У роботі визначено основні шляхи втілення міждисциплінарністі у фаховій підготовці студентів педагогічних ВНЗ.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вікторія Олександрівна Устінова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.