Исследование готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогическому сопровождению одаренных школьников

Автор(и)

  • Катерина Юріївна Беляєва Kharkiv National Pedagogical University university them G.S. Skovoroda , Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковоро , Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2417

Ключові слова:

соціальний педагог, соціально-педагогічний супровід, діагностика, готовність

Анотація

Беляєва К. Ю. Дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів.

У статті розглядаються основні положення про використання діагностичного інструментарію для дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу здібних учнів та засобів її формування, указано основні методики й результати дослідження, проведеного зі студентами ВНЗ.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Катерина Юріївна Беляєва, афіліація Kharkiv National Pedagogical University university them G.S. Skovoroda, Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковоро, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

    здобувач

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Исследование готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогическому сопровождению одаренных школьников. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 13-17. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2417