Исследование готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогическому сопровождению одаренных школьников
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2417Ключові слова:
соціальний педагог, соціально-педагогічний супровід, діагностика, готовністьАнотація
Беляєва К. Ю. Дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу обдарованих школярів.
У статті розглядаються основні положення про використання діагностичного інструментарію для дослідження готовності майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу здібних учнів та засобів її формування, указано основні методики й результати дослідження, проведеного зі студентами ВНЗ.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-01-2016
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Катерина Юріївна Беляєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Исследование готовности будущих социальных педагогов к социально-педагогическому сопровождению одаренных школьников. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 13-17. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2417