Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420Ключові слова:
діагностика, самоосвітня діяльність майбутнього вчителя початкової школи, синергетичний підхід, моделювання педагогічних процесівАнотація
Борисенко Н. М., Сидоренко Н. І. Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект.
У статті проаналізовано можливості комп’ютерної діагностики самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в межах синергетичного підходу, визначено основні принципи, етапи та умови моделювання елементів діагностичного процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
18-07-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Михайлівна Борисенко, Наталія Іванівна Сидоренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 17-24. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420