Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект

Автор(и)

  • Наталія Михайлівна Борисенко Херсонський державний унiверситет image/svg+xml
  • Наталія Іванівна Сидоренко Херсонський державний унiверситет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420

Ключові слова:

діагностика, самоосвітня діяльність майбутнього вчителя початкової школи, синергетичний підхід, моделювання педагогічних процесів

Анотація

Борисенко Н. М., Сидоренко Н. І. Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект.

У статті проаналізовано можливості комп’ютерної діагностики самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в межах синергетичного підходу, визначено основні принципи, етапи та умови моделювання елементів діагностичного процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Наталія Михайлівна Борисенко, афіліація Херсонський державний унiверситет

    кандидат педагогічних наук, доцент

  • автор Наталія Іванівна Сидоренко, афіліація Херсонський державний унiверситет

    кандидат філологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

18-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи: діагностичний аспект. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 17-24. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2420