Іміджева компетентність майбутнього вчителя початкової школи як освітньо-професійна новація
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2424Ключові слова:
професійна компетентність, іміджева компетентність, іміджева діяльність, освітньо-професійна підготовка, майбутній учитель початкової школиАнотація
Довга Т. Я. Іміджева компетентність майбутнього вчителя початкової школи як освітньо-професійна новація.
У статті здійснено порівняльний аналіз поглядів вітчизняних і зарубіжних учених на проблему професійної компетентності вчителя. Розкрито сутність іміджевої компетентності вчителя та показано її взаємозв’язок з професійною компетентністю. Подано приклади дидактичних засобів для формування іміджевої компетентності у змісті освітньо-професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
18-07-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Тетяна Яківна Довга

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Іміджева компетентність майбутнього вчителя початкової школи як освітньо-професійна новація. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 30-35. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2424