Компетентностный подход в профессиональной подготовке будущего педагога

Автор(и)

  • Наталія Олександрівна Єсіна Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda , Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды , Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2425

Ключові слова:

компетентність, компетенція, професійна компетенція, компетентнісний підхід, підготовка майбутнього педагога, професійна підготовка майбутніх педагогів

Анотація

Єсіна Н. А. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутнього педагога.

У статті розкрито поняття «компетентність», «професійна компетентність»; описано види і підвиди професійної компетентності майбутнього педагога, які впливають на результати навчально-виховної та управлінської діяльності студентів; подано авторське визначення «компетенція», визначено структурні складники професійної підготовки майбутнього педагога.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Наталія Олександрівна Єсіна, афіліація Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda, Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

18-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Компетентностный подход в профессиональной подготовке будущего педагога. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 35-39. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2425