Сутність та структура інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України

Автор(и)

  • Ван Інзюнь National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2426

Ключові слова:

діяльність, інструментальне навчання, інтелект, емоції, компоненти, мотивація, студенти, цінності

Анотація

Ван Інзюнь. Сутність та структура інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України.

Мета статті полягає в обґрунтуванні структури інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України, яка синтезує в собі мотиваційно-діяльнісний, емоційно-рефлексивний та інтелектуально-оцінювальний компоненти. Визначено, що мотиваційно-діяльнісний компонент активізує розвиток різних спонукань: мотивів, потреб, інтересів, прагнень, цілей, коригує їх позитивне ставлення до виконавської діяльності в школі; емоційно-рефлексивний компонент передбачає розвиток емоційно-почуттєвої сфери студентів, їх здатності до глибокого переживання духовних цінностей, втілених в художніх образах; інтелектуально-оцінювальний компонент забезпечує умови для саморозвитку, самовираження студентів, надання їм можливості реалізувати себе у виконавській діяльності, спілкуванні та музичному пізнанні. Визначені компоненти розкривають різні сторони інструментального навчання вчителів музичного мистецтва. Вони дають змогу повніше вивчити і оцінити всю складність і багатогранність даного процесу, ефективність якого значною мірою залежить від створених педагогічних умов та обгрунтованих принципів. Їх обґрунтування можна віднести до напрямів подальших наукових пошуків.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ван Інзюнь, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

18-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Сутність та структура інструментального навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 40-45. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2426